Страници

Шоколадов мус в портокалови купички


В момента, в който видях снимката, този Шоколадов мус в портокалови купички ме грабна. Широко популярен мус, световноизвестен бих казала, това което е различно, е начина на поднасяне. Оригинално, нали:)! Идеята и рецептата са от www.my-easy-cooking.com



Продукти:
3 яйца, разделени белтъци и жълтъци
2 с.л. пудра захар
125 мл течна сладкарска сметана
100 гр натурален шоколад


Начупете шоколада на парчета и го разтопете на водна баня или в микровълнова.
В купа разбийте жълтъците с пудрата захар с миксер, до кремаво .
Добавете шоколада към жълтъците и разбъркайте със шпатула, метода загребване - обръщане.
Разбийте белтъците на сняг и ги добавете на няколко пъти към сместта, като използвате отново шпатула и загребване – обръщане.
Разбийте сметаната на сняг и добавете по същия начин и нея.
Приберете сместта в хладилник да стегне.
Изсипете я в портокалови купички и поднесете с настъргани портокалови корички.
*В оригинал рецептата е с ликьор, аз не съм добавяла.


10 коментара:

  1. О,какъв късмет да съм от първите,значи ще има едно пълнено портокалче и за мен:)!
    Много вкусно и ефектно,Кате!
    И чудесни снимки отново!

    Хубава вечер пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  2. Вторият портокал е за мен! Класическа комбинация, която няма как да пропусна! Изключително вкусно и поднесено с финес. Поздравления с пожелания за хубава седмица! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Канди, я напълни и още едно портокалче за мен :),че веднага запреглъшах:)!
    Пак страхотна рецепта и много хубави снимки ! Комплименти ,мила и хубава седмица !

    ОтговорИзтриване
  4. И аз искаммм на опашката съм се наредила ...
    Страхотно изглежда муса Канди ,браво за рецептата.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Ех, че ме развеселихте с тези коментари:):) скрила съм няколко, ще има за всички:). Сладка седмица ви пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  6. Като си тръгнала да криеш предвиди всички. Че то бива,бива изкушаващо,ама чак пък толкова не бива :)Прекрасни са портокалчетата,много свежо предложение и интересно.Но да си призная, този път ми се иска на мен да ми приготвят тази вкусотия. Да се поглезя и аз ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много красиво Candy!И страхотни снимки! А комбинацията от продукти е любима!
      Хубава нова седмица ти пожелавам!

      Изтриване
  7. Нищо, че идвам късно, Зичв сигурно е запазила и за мен!
    Много вкусно, красиво и ефектно!
    Прегръдки Кенди*)

    ОтговорИзтриване
  8. Кенди, представям си колко е вкусно и ароматно. Голяма прелест си спретнала. Няма да питам дали е останало, че като гледам колко съм закъсняла :))))
    Спокойна нощ!

    ОтговорИзтриване