Страници

Руло от пушена сьомга с Филаделфия


Това руло е вариант на едни от любимите ми мини сандвичи със сьомга и филаделфия. Тук може да се импровизира с краставички в средата, с различни овкусители, които да добавите във Филаделфията. Руло от сьомга съм опитвала по кетъринг партита.


Продукти:
4-5 парчета пушена сьомга
1/2 опаковка Филаделфия, използвам натурално
копър, пресен или замразен

Приготвяне:
Върху прозрачно домакинско фолио подредете парчетата сьомга със застъпване и притиснете за да се залепят едно в друго.
Намажете с Филаделфия и поръсете със ситно нарязан копър.


Навийте на стегнато руло, като си помагате с фолиото.


Приберете във фризера а 10 минути или в хладилника за няколко часа.


Отстранете фолиото и нарежете на филийки.




4 коментара:

  1. Е, това ама много го обичам! Срам не срам, мога да призная, че едно такова рулце ми идва точно по мярка, направо сама мога да си го хапна! :)))
    Чудна вкусотия, Кате!

    ОтговорИзтриване
  2. ОБОЖАВАМ! Толкова апетитно да изглежда това руло. И аз мога да си го хапна на едно ядене. Великолепно е, Кате! Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  3. И аз обожавам тази комбинация. Никога не съм се сещала, че мога да си направя вкъщи, а е толкова лесно! Благодаря за идеята!

    ОтговорИзтриване