Страници

Салата с цикория, ядки и сирена


Цикорията има доста приложения според мен. С тези листенца като лодчици, които може да се пълнят с разни вкусотийки и да се поднесат като предястия и ордьоври. Лично на мен на вкус ми наподобява айсберга и смятам, че всичко, което правите с айсберг, може да направите и с цикория. Моето предложение, е за салата, която може и да се оформи като индивидуални хапки лодки. Продуктите могат да бъдат заменяни с подобни, аз просто това имах в къщи. Идеята за комбинация на продуктите е по една любима моя салата: Салата айсберг със смокини, ядки и сирена





Продукти:
сирена: Бри и Рокфор
ядки: бадеми, орехи Пекан
сушени червени боровинки
1 цикория
портокал
авокадо




Приготвяне:
Разделете цикорията на листа и ги подредете в чиния.
Във всеки лист сложете нарязани сирена, ядки и плодове.
По желание може да поръсите с мед или да поднесете салатата с: млечно чеснов сос / Може да го приготвите от кисело мляко с майонеза, соев сос Кикоман и чесън на вкус/


19 коментара:

  1. Много елегантно, ефектно и свежо - разкошно предложение, по мой вкус, Кате -
    чудесни нови рецепти, цялата ти серия " Закуски" е страхотна! Комплименти!
    Благодаря за интересните идеи, поздрави и хубав ден за теб.

    ОтговорИзтриване
  2. Не съм голям фен на различните видове сирена, но салатката ми хареса .Цикорията има малко горчив вкус, но той прекрасно се допълва с другите продукти.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  3. Все и се каня на цикорията и все не и се наканвам....Но много ми хареса този варант за хапки и замезване,Кате!Прекрасен ден:)!

    ОтговорИзтриване
  4. Елегантни и апетитни хапчици, Кате!
    Много хубав ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
  5. Каква ти салата, Кате!Това сие цяло предястие за наяждане:)

    ОтговорИзтриване
  6. За мен една ладийка без синьо сирене, моля! ;))
    Много красиво и освежаващо-вкусно предложение! Продължавай да ни изкушаваш все така регулярно и закачливо, Кате - всичките ти предложения са повече от сполучливи и със сигурност много, много вкусни! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  7. Изглежда примамливо и е толкова полезна! Приятна свежест в чинията с изискани сиренца, вкусно!
    Цикорията много ми харесва леко задушена или запържена за кратко, но и сурова добре подправена или с тези вкусни допълнения си я бива.
    Поздрави, Кате!

    ОтговорИзтриване
  8. Имаше нещо специфично при избора на цикория,за да не е горчива,но сега ми убягва,твоята така свежо зелена съм сигурна,че е била превъзходна,особено с тези вкусни сирена!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  9. Оххх Кате, това мога да го ям три пъти на ден поне! Чудесно съчетание на любими сирена и ядки с авокадо, поднесени много апетитно от теб :)
    Прегръдки, бонбон!

    ОтговорИзтриване
  10. Леко и вкусно нещо си приготвила,Кате-не бих отказала....

    ОтговорИзтриване
  11. Вълшебница! Прекрасна салата, снимки и поднасяне! Голяма прегръдка! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Аааа, Кате, чия, сега цикория, ама подкукоросвачка си ти:), не съм опитвала и цикория (освен на кафе:))
    Изглежда красиво! Лека нощ.

    ОтговорИзтриване
  13. Никога не съм опитвала цикория, Кате, но ти определено си голям подстрекател:) Комбинацията изглежда супер! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Ех,Кате, спирка нямаш! Страхотна салатка!

    ОтговорИзтриване
  15. Изглежда невероятно примамливо и свежо! Не съм опитвала цикория, но както казваш, това е една идея и може да се са използват и други продукти.
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  16. Кате, и аз не съм опитвала цикория, но си представям свежестта й в комбинация с всички тези силни и прекрасни вкусове... Ох, ама наистина е прекрасно! :)
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  17. Нежно и любимо :) Често сме на някакви подобни сглобки с цикория, много приятен зеленчук, ако не е горчив. В твоята версия, много красиво си я поднесла! Няма нещо, което да не обичам, ама много :)
    Усмивка от мен и поздрави от снежното ни село!

    ОтговорИзтриване
  18. Малко ще ми дойде на количество, но на качество-тамън;) Поздрав, Бонбон! Много здраве на Грац да пратиш;)

    ОтговорИзтриване