Страници

Урамаки с пилешко месо


Като почитатели на сушито вкъщи нямаше как да пропуснем и един по-различен вариант с пилешко месо. На мнение съм, че хора, които за пръв път пробват суши, могат да се насочат първо към това. Продуктите подлежат на промяна, просто аз направих избор за съчетание с Филаделфия и авокадо - любима ми е тази комбинация.



Продукти:
пилешко филе
1 хрупкава панировка по избор
*сварен и овкусен ориз за суши
авокадо
Филаделфия

сусам



Приготвяне:
*Задължително е използването на специален ориз за суши, той е по-лепкав и различен от останалите. Продава се на много места в магазинната мрежа. Аз го купувам от Кауфланд или Метро. Там може да намерите и листа нори и други азиатски продукти.
Измийте няколко пъти ориза и го отцедете. Сварете ориза по указанията на опаковката. За моят ориз: 1 ч.ч. ориз с 2 ч.ч. вода и малко сол се поставят в тенджера с капак и се сваряват за 15 мин. на ниска степен на котлона, със затворен капак. Ориза се отстранява от котлона и се оставя в тенджерата с капак да престои 10 минути.
Овкусява се по следният начин:
Смесват се: 2 с.л. оризов оцет Кикоман с 1 с.л. захар, 1 ч.л. сол.
Напръсква се тази смес върху ориза и се разбърква с дървена лъжица.
След като имате готов ориз за суши може да пристъпите към оформянето.

Пригответе филенцата според указанията на опаковката. Може да панирате и пилешки филенца в корнфлейкс, или друга хрупкава панировка, важното е да са нарязани на жулиени / тънки пръчици.

Разстила се лист нори и се покрива по цялата повърхност с ориз.
Върху ориза се разстила фолио/ прозрачно / и с негова помощ се обръща, така, че ориза да остане от долу.
Върху кората се подрежда избраната плънка и се навива на руло. Внимавайте, да не завиете и фолиото:).
Готовото руло може да се поръси отвсякъде със запечен сусам, като се притискат леко зрънцата, да прилепнат добре.
Нарязва се на филийки/ кръгчета.

Освен суши с пилешко направих и любимите ни рулца с авокадо, сьомга и филаделфия. Още суши варианти може да видите тук.




14 коментара:

  1. мммм, Кате, това е най-прекрасната сутрешна гледка, на която попадам :)
    Много апетитно!
    Хубава нова седмица на теб, бонбон!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате,
    чудесно си се справила с приготвянето на сушито.Не съм го приготвяла у дома.Листата нори никак не ни харесват и поради тази причина не го приготвям.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  3. Изглежда страхотно, Кате, особено на първите две снимки! Това вече мога и аз да опитам, предвид, че (с много малки изключения) не съм почитател на азиатската кухня. Идеята за панирано пилешко е страхотна, но трябва да помисля и тези, черните листа с какво по-свежо да заменя. ;)
    Спорна и много усмихната седмица ти желая!

    ОтговорИзтриване
  4. Много е красиво, Кате, ама не обичам суши...

    ОтговорИзтриване
  5. Ех, че вкусно,Кате! Опитвала съм с пиле и много ми хареса! Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Ей, това и на мен много ще ми хареса, голям си майстор, вчера точно ти гледах снимките със суши и така ги навиваш...., брависимо! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  7. Кате,като се има предвид,че хич не съм по сушито,повярвай ми,много ми се прииска да мога да си мушна ръката в монитора и да си бодна от това без листата нори.Мнооого си добра ,много!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  8. Кате, шашна ме с толкова изискано направено и поднесено суши!
    Суши ядох в японски ресторант в Лондон и много ми хареса, така, че не отказвам и от твоето.
    Изглежда ми много сложно правенето и затова никога не съм се осмелявала да пробвам.
    Сърдечни поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. От сутринта съм се закотвила при теб, Кате, и направо не ми се иска да си тръгна! Абсолютно невероятна си - толкова идеи, така чудесно представени и, напълно съм сигурна, страхотно вкусни! Не знам кое по-напред да си запиша - влюбените банички, сладкиша с малини или запечения камамбер ... Искрени адмирации! А и разходките много ми харесаха :) Пожелавам си да не отсъствам толкова време, за да не губя от удоволствието да прочитам какво сътворяваш в кухнята :) А на теб желая чудесен ден и чакам следващото кулинарно изкушение! Прегръдка и поздрав!

    ОтговорИзтриване
  10. Кате, и у нас се "харчи" сущито, ма нямам нито време, нито желание в 20 часа вечерта да започвам това свещенодействие. Ще ме поканиш ли у вас;Р? прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  11. То и аз не знам кога ще се захвана с това производство, по лесно е да придърпам тази изкусително подредена дъсчица с прекрасните хапки, коя от коя по-вкусни, и.... да похапна, ммм...
    Поздрави, Кате!

    ОтговорИзтриване
  12. Много добре си го завила сушито! Чак ме ентусизира пак да пробвам вкъщи. Аз много обичам суши и често хапвам но навън.

    ОтговорИзтриване
  13. Всичко което си поднесла е прекрасно,но аз имам силно привличане към Филаделфийката:)))
    Лека вечер,Катенце!

    ОтговорИзтриване