Страници

Кораб-ресторант "Емона"


Една от атракциите на язовир Кърджали е корабът "Емона". Построен е през 1945 г. по поръчка на цар Борис III и е пътувал в Черно море. След време е преместен по суша на язовир Кърджали, където се намира и днес.
Към момента корабът не е плаващ, преустроен е в ресторант. Акустирал е в близост до Енчец, на много живописно място.
Опитахме различни видове храна, така, че мога съвсем убедително да твърдя, че кухнята е на добро ниво. Специално препоръчвам уклея - прясно уловен и много вкусен!:) Зеленчуците в салатата нямам представа откъде са, но аз такива вкусни през този сезон не бях опитвала.





  







Салата


Паниран кашкавал


Пилешки филенца


Уклей!


Както споменах и в началото мястото е живописно, а докато се храните се наслаждавате и на красива гледка към язовир Кърджали и околността. Да ви кажа само, че точно когато се настанихме видях сърце оформено във водата, докато извадя апарата обаче се разнесе... Но така или иначе любовта е винаги с нас и около нас със снимки или без:).





Няколко пъти идвахме на "пристанището", а Ицко много си хареса този кораб.



Друга атракция е плаващият ресторант "Моби дик". Тъй като при предишното ни идване тук обядвахме на него, мога също да твърдя, че кухнята е много добра. Денят беше почивен, имаше много хора и ми беше неудобно да снимам:). Шаранът го поднасят много атрактивно:)


На брега на язовир Кърджали има доста места за настаняване. Ние избрахме "Хотел Язовир Кърджали". И тук отново давам препоръки и като локация и като обслужване и като уют. Закусвахме домашни пържени филийки - разкош!



 




Гледката от прозореца е величествена, а на хълма отсреща едно бяло сърчице веднага ми хвана окото;).



Забелязах, че и ключодържателят е с тази форма, а бе Любов ви казвам!:)


 


Ицко и приятели:), сприятелиха си се те и това е, голяма игра падна.

  

Не мога да пропусна пазара, просто няма как:), толкова вкусни и домашни продукти! Купихме си разни нещица от там.


За красотите на Язовир Кърджали може да прочетете и тук.

3 коментара:

  1. Толкова красиво и вкусно! Чудесно сте си прекарали, Кате, личи си! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудно местенце Кате.Не съм посещавала този регион и благодаря, че ни го представяш.Много уютна обстановка и прекрасна кухня.Дано да има все повече такива местенца в България където човек може да релаксира.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз като Елена не съм ходила в този край, много ми хареса през твоя обектив, Кате. Хотелчето също много ми хареса:)
      А цаца обичам, но тук уклейчето ми хвана погледа:)

      Изтриване