Страници

Шоколадови бонбони с фурми и ядки


Рецептата е от списание" Билла кулинариум", като аз вместо сушени сливи използвам фурми.




Шоколадови бонбони с фурми и ядки
по идея от "Билла Кулинариум"

Продукти:
12 бр. фурми, без костилка
12 бр орехови ядки
около 70-80 гр черен шоколад
200 мл гореща вода
50 мл ликьор / бадемов, портокалов или ром/

Приготвяне:
Фурмите се накисват във водата с ликьора за около 10 минути.
Изваждат се, подсушават се и във всяка се поставя орехова ядка.
Шоколада се разтопява на водна баня или в микровълнова и подготвените плодове се потапят в него. Изваждат се исе подреждат върху хартия за печене. Оставят се да стегнат на стайна температура или в хладилник.



9 коментара:

  1. Няма да спестя комплименти..и към бонбоните,и към подаръка,и към веригата...!
    Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни бонбони, Кате! Много изкусителни си ги приготвила, и подаръците са страхотни! Весели Коледни празници!

    ОтговорИзтриване
  3. Весела Коледа, Кате! Най-добри пожелания за теб и семейството ти! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Честито Рождество на теб и семейството,Кате !
    Здраве,благополучие и много светлина в душите,мислите и сърцата ви да има!
    И аз съм си харесала тези бонбони,а и точно имам фурми и ще се възползвам още утре от идеята ти!Прегръдки !

    ОтговорИзтриване
  5. Весела и щастлива Коледа, Кате! Много любов, здраве и красота на цялото семейство! Прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Много хубава рецепта! Желая ти още много кулинарни вдъхновения!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесна рецепта за лятото. Един от любимите ми десерти :) Поздравления

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря!:) Бонбоните със сушени плодове, ядки и шоколад са любими и на мен, във всичките им варианти:) Поздрави!

      Изтриване