Страници

Бъдни вечер, празник на семейството


На Бъдни вечер споделяме трапезата с най-близките си хора, а топлината и разбирателството се настаняват в домовете. 


На масата са наредени нечетен брой постни ястия, традиционно присъстват питка с паричка, червено вино, ястия по избор, орехи, лук, чесън, жито, плодове.
Нашата трапеза е традиционна и макар по стечение на обстоятелствата да трябваше да приготвя всичко съвсем набързо, пак беше вкусно и уютно у дома.
Менюто ни включваше: Питка с паричка, лозови сармички с ориз, чушки с ориз, варен фасул, тиквеник, плодове, мед с чесън и орехи.


Казват, че на Бъдни вечер небесата се отварят и желанията се сбъдват. Аз си пожелавам живот и здраве, за децата ми, семейството, близките ми, приятелите ми и за мен.


Няма коментари:

Публикуване на коментар