Страници

Ах, този Грац! / Graz








6 коментара:

  1. Еех, залипсва ми Грац, не съм стъпвала там от година и половина!
    Прекрасни моменти и картини си уловила, Кате, но най-ми харесват тези, с Ицко на тях. :) Голям е сладур!
    Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Много е красиво, Кате! Много!
    Избрали сте красиво място за живеене!
    Пожелавам ви много любов и все такива трепетни снимки, запечатали щастливи моменти!
    Прегръдки, мила!

    ОтговорИзтриване
  3. Кате,
    никога не съм била в Грац.Прекрасно е всичко, красиво , подредено.И България е много красива и природно надарена от Бога страна.Само,че не е подъдржана добре , което зависи от самите хора.Хората са творци на всичко.И аз пообиколих доста места и в Европа, и на други места по света.Не всичко и навсякъде ми е харесало.Има си и положителните, и отрицателните страни всяка държава.Но в България нещата от доста години вече се занимариха особено по селата.А тези градчета като Грац са поддържани, подредени, красиви.Чудни са снимките !
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване