Страници

DIY Вдъхновения: "На точки"


Приятно ми е да изработвам разни неща, от хартия, естествени материали събрани в гората, парка, стари вещи и куп други... Не че съм специалист в тази област, но ми доставя удоволствие и някак релаксиращо е. Някои от тях съм споделяла в блога.
Вдъхновяващите материали от "На Точки", станаха подвод да се включа в едно предизвикателство, за което може да прочетете, а и да участвате тук.
Благодаря на дамата, с която подъържахме връзка, и чиято любезност и мило отношение засилиха желанието ми да изработя нещо от хартия. Всички идеи, които осъществих са популярни в интернет и едва ли ще изненадам някой с тях, целта на публикацията ми обаче е да покажа нещо съвсем друго, а именно, че с качествени и красиви материали, без много усилия могат да се изработят чудесни подаръци, или декорации за дома.





Рамка за снимка:



 

 

    


Органайзер за малки снимки или карти с памет



 

 


Мини чантичка за малки козметични продукти, бележки или снимки


 

 

 

 


Чадър от хартия



Всичко в комплект:


1 коментар:

  1. Кате,
    и аз като теб обичам да работя ръчна работа.Изработвам от хартия най - вече различни украси за празници.И твоите неща са интересни и красиви.И не на последно място влизат в работа за различни цели.
    Поздрави и лека седмица !

    ОтговорИзтриване