Страници

Баклава със сладолед


адаптирано от: www.leftoverqueen.com



Продукти:
няколко броя кори за баница, баклава
орехи, счукани
мед
сладолед
краве масло, разтопено

Приготвяне:
В тава застелете хартия за печене.


Върху нея подредете няколко слоя кори, като всяка мажете с масло.


Сложете ги да се сушат/пекат, в предварително загрята на 180 градуса фурна до леко зачервяване.


Извадете ги и оставете да изтинат.
Натрошете ги на дребни парченца.


Направете купичка от кори:
Изрежете 4 равни квадратни парченца, с размер, достатъчен да запълни формичка за мъфини/ крем карамел.
Намажете всеки от квадратите с масло и ги подредете един върху друг.


Сложете ги във формичка за крем карамел и изпечете в предварително загрята на 180 градуса фурна до леко зачервяване. Оставете да изстине.


Оформете топка от сладоледа и я оваляйте в смлените орехови ядки.


Полейте с мед и оваляйте в натрошените кори.


Поставете я в кошничката от кори.


Полейте с мед и сервирайте.



5 коментара:

  1. Много благодаря за подробното и нагледно обеснение, така ми хареса тази баклава, че мисля при първа възможност да я пробвам, благодаря Кенди ! :)
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Ау, страхотно предложение, браво Кенди!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Кандииии,страхотно предложение,много оригинално и интересно
    спорна нова седмица ти желая
    прегръдки

    ОтговорИзтриване
  4. хехехе,супер идея!Ама как ти се занимава,Кате,направо ме изумяваш!Аз по принцип съм с особено мнение за баклавата и я харесвам,само ако аз съм я правила,че й слагам по-малко захар,но твоята е направо невероятна!Е такива топчици мога да хапна няколко с огромно удоволствие!Чудесно си онагледила,коплименти,мила!
    И хубава седмица пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  5. Мммм, мноого хитро,сладко и представително!

    ОтговорИзтриване