Страници

Лятна яхния


Тази рецепта е от мама. На много места съм я срещала, като лютика, като манджа и под други имена. Приготвена по различен или подобен начин според вкуса, е много вкусно ястие, особено в топлите дни:).




Продукти:

лук
червени домати
чушки
сол

Изпечете и обелете чушките.
Нарежете ги на ивички.
В тиган с олио запържете лука и като омекне добавете чушките. Запържете и добавете нарязаните на кубчета обелени домати.
Оставете да се свари, докато се посгъсти. Посолете. Сервирайте със сирене.

5 коментара:

  1. Разбира се ,че мамината манджа е най-вкусна:)...а тази яхнийка и на мен ми е любима :) !
    Хубав ден ,Катюшка ! :* !

    ОтговорИзтриване
  2. Добре позната вкусотия! Поздрави! Мирише на лято при теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Охх, колко обичам лятна манджа! Толкова пъти ме е спасявала през студентските години, когато парите за храна отиваха за купони и дискотеки! :) Мерси, че ме подсети за тази вкусна гозбица! Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  4. само взимам чинията без много приказки :)))
    хубави почивни дни Кате

    ОтговорИзтриване
  5. Това е само за мен :) Подобни манджички направо ме умиляват и разяждат, дори и да не станала току-що от масата. Любими е слабо казано.
    Няма какво да крия, завидях ти на трапезата :))

    ОтговорИзтриване