Страници

Керамоти


Керамоти е малко на площ, но пък много живописно селище. Накъдето и да погледне човек заобикалящата природа е създала чудеса.
В близост е делтата на р. Места, много исках да я видя, но за съжаление, сезонът просто не позволяваше.
Първата ни спирка в Керамоти беше естествено морският бряг:), но изненадата ми, когато облаците се отместиха беше неописуема. Срещу мен се виждаше Тасос, толкова близо...








Дете пускаше хвърчило с татко си, доколкото знам в понеделника, след Сирни Заговезни това е традиция в Гърция.



Прекрасен начин за започване на деня е гръцкото кафе и Фрапе и любимата ми вече Бугаца.


А разходките около пристанището и рибарските лодки е просто задължителна.



Къщите и хотелите в Керамоти са ниски, няма високи сгради, има много растения, красива крайбрежна алея.






















Изобщо не очаквах, че ще видя залеза, дори нямаше и изгледи дъждът да спре, но ето, че Керамоти ме изненада отново и разкри невероятни картини.






Вечерята, разбира се е абсолютно тематична:)



Този гирос беше доста вкусен, та затова и той си намери местенце в тази публикация:).


Някъде около 19 ч. пристигна и последният ферибот, мисля, че през зимният сезон са с различно разписание. И отново ме обзе любопитството къде ли ще ни отведе...







Решихме да изчакаме до сутринта, а вечерта отново донесе поредната красива гледка в светлините на Керамоти.



Ето го и него, въпреки проливният дъжд, бързаме да се качим, а на къде отплавахме ще ви разкажа в следващата публикация:).




5 коментара:

  1. Много красиво градче и близко до нас-Кърджали. Синът ми и компания ходят вече три години там на почивка и са изключително доволни- невероятен плаж, добро обслужване, хубава храна а и остров Тасос е много близо. Горещо ви го препоръчвам! Цвета

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на нас ни хареса, Цвете. Кърджали е близко, наистина, страхотно е, че имате възможност по-често да ходите в Гърция. Любима ми е! Прекрасна вечер!

      Изтриване
  2. Красота! Толкова свежест лъха от снимките ти!
    Приятна петъчна вечер, Кате!

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, ех, ех...! Приказно е, Кате! Умирам си за Гърция!

    ОтговорИзтриване