Страници

100 Happy Days


Този проект е много популярен. Мисля, че идеята е в продължение на 100 дни да отразяваш неща, които те правят щастлив. В някои проекти моментите са отразени чрез снимки, в други чрез текст, а има и с рисунки и графики.
Разглеждайки ги наистина ме карат да се чувствам много, много щастлива.
Реших да се включа след като Ивето публикува във Фейсбук нейните щастливи моменти и мисля, че попита "някой иска ли да се включи?:)", не си спомням точните думи, но ми беше достатъчно да реша, че ще участвам:). Иве, мила, благодаря за вдъхновението и то не само с този проект!
Малко ми беше странно обаче как така да отразявам по едно нещо на ден, на мен всяка част от деня ми е щастлива, просто всичко ме прави щастлива: от момента, в който се събудя и всички сме живи и здрави, децата, ние, близките ни са добре, моментите, прекарани с децата, с моята голяма любов, пътуванията, природата, красивите места, градината на мама, животните, подаръците, игрите, забавленията, разходките, плодовете, зеленчуците, вкусната храна, която приготвям за близките ми, всичко това и още куп други неща...
Няма да ги изброявам, опитала съм се да ги споделя чрез снимки.
Искам да благодаря и на Габи, за прекрасните думи, които каза за мен и за това, че пък аз се оказах нейната вдъхновителка да започне своят проект.
Много ще се радвам, ако и други хора се включат, наистина чрез този проект човек осъзнава какво го прави истински щастлив.











































































































19 коментара:

  1. Браво,Кате! Прочетох всяко твое щастие, а снимките са уникални!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни снимки !
    Пожелавам ти много по 100 все такива щастливи моменти !

    ОтговорИзтриване
  3. Ти си истински щастлива, Кате! Нека винаги да е така! Прегръдка! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Щастието е да си здрав и се наслаждаваш на всеки миг!
    Благодаря за доставеното удоволствие, Кате!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасни снимки! Ти си един щастлив бонбон и аз те прегръщам Катенце :)

    ОтговорИзтриване
  6. Наистина човек е истински щастлив, когато се научи на намира щастието във всичко, като теб, Кате :) Чудесна си, отново изпълваш пространството с вдъхновение и топлина!
    Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  7. Щастието е в малките неща около нас, Кате :) А ти си истински щастлива, че успяваш да ги видиш, уловиш и задържиш :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  8. Щастие е, че има такива прекрасни хора като теб, Кате! Много ти благодаря за тази публикация, прегръщам те! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Щастие е, че срещнах теб и те познавам, макар и само виртуално! Ти си истински щастлив човек! Прегръдка!
    П.П. От доста време се чудя на проекта, но тъй като вече прекъснах един, опасявам се дали ще го доведа до финал. ;)

    ОтговорИзтриване
  10. Следях с трепет всяка следваща твоя снимка от проекта, която качваше във фейсбук! Голямо вдъхновение ми беше, ето за това на 10-я ден след теб го стартирах и аз... Почти завършен, като се върна назад, което сякаш беше вчера се радвам, че съм запечатала толкова важни за мен неща на които ще се усмихвам в бъдеще! Щастие е... че те познавам! Усмихнат, слънчев, щастлив ден, Кате! :*

    ОтговорИзтриване
  11. Прекрасно, Кате!
    Ще ти кажа само едно - ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА БЪДЕШ ЩАСТЛИВА!!!
    Голяма прегръдка от мен :)

    ОтговорИзтриване
  12. Бъди все така приказно щастлива, Катенце!

    ОтговорИзтриване
  13. Усмихваш ме непрекъснато! Прегръдки*)

    ОтговорИзтриване
  14. Кате,мисля,че това е най-прекрасният,цялостен и всеобхватен проект,който съм виждала,а всички снимки са супер интересни,отбелязвам №73 като топ-любима!Честито ново фото,с него си направо в нова ера!Идва ми след всичко видяно само да възкликна- BE HAPPY !!!

    ОтговорИзтриване
  15. Дано винаги откриваш щастие в нещата около теб, пожелавам ти го от сърце! Прекрасни снимки, Кате!
    С усмивка
    Мария

    ОтговорИзтриване
  16. Ти наистина си едно голямо Щастие :) Прекрасни снимки и ти пожелавам никога да не променяш гледната си точка. Бъди все така вдъхновена и щастлива от малките неща, Катюшка! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  17. Толкова много ви благодаря за коментарите, за милите думи, за приятелството! Честно казано сега, като разглеждам този проект, виждам, че има още много, много щастливи неща, които не съм снимала:))), но както казах и в началото: "Малко ми беше странно обаче как така да отразявам по едно нещо на ден, на мен всяка част от деня ми е щастлива, просто всичко ме прави щастлива".
    Наскоро попаднах на една мисъл в интернет:
    "Щастието е черта на характера....
    В характера на едни хора е винаги да го чакат,
    на други-постоянно да го търсят,
    а трети ...да го намират навсякъде!"
    Елчин Сарафин
    Радвам се, че около мен, в реалният и виртуалният свят има толкова много щастливи хора, такива, които откриват щастието във всичко, като вас ♥.
    Прегръщам ви и ви пожелавам: Бъдете винаги щастливи!!!

    ОтговорИзтриване